Wszystkie nasze urządzenia są objęte 12 miesięczną gwarancją.
Najwyżej cenioną dla nas wartością jest poziom zadowolenia klienta z naszych usług. Na każdym etapie naszej działalności przykładamy wysoką wagę to jakości obsługi. Procedury reklamacyjne i serwisowe prowadzone są przez wyspecjalizowany zespół wsparcia technicznego. Ich zadaniem jest szybka analiza problemów i jeszcze szybsza interwencja. Cel jest jeden – Użytkownik musi być w posiadaniu niezawodnego, sprawnego i intuicyjnego czytnika do poboru danych z tachografów i kart kierowców oraz w pełnej świadomości jego funkcjonalności!
Dzięki bezpośredniej współpracy z Państwem możemy bez przerwy doskonalić nasze produkty i poszerzać asortyment. Dziękujemy i zapraszamy do kontaktu!
Gwarancja nie obejmuje produktu jeśli usterka, wada lub niesprawność została wywołana naturalnym zużyciem eksploatacyjnym, bądź przyczynami, takimi jak zalanie cieczą, uszkodzenie mechaniczne, przepięcie sieci, wyładowanie atmosferyczne itp. Producent nie odpowiada za wady powstałe w wyniku nieuprawnionej ingerencji w konstrukcję produktu.
PRODUCENT ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie i ustosunkowanie się do złożonej przez NABYWCĘ reklamacji.
Przesyłki na koszt PRODUCENTA nie są przyjmowane.
NABYWCA działający jako dystrybutor poza granicami Polski, jest zobligowany do pokrycia wszelkich kosztów logistycznych, związanych z obsługą gwarancyjną i pogwarancyjną klienta w swoim regionie.
Masz wątpliwość, czy Twój czytnik działa poprawnie ?
Prześlij do nas mailowo plik VERSION (po podpięciu czytnika do komputera, znajdziesz go w folderze TERMINAL), a rozwiejemy Twoje obawy. Skrzynka mailowa do wysłania pliku to czytniki@tacholab.pl