TACHOLAB Sp. z o.o., ul. Estetyczna 4, 43-100 Tychy
+48 32 70 70 470
+48 661 268 777
biuro@tacholab.pl
ZADZWOŃ I ZAPYTAJ O AKTUALNE PROMOCJE
Maj
09
2019
Media 09 Maja 2019, 14:07
Z okazji Dnia Kierowcy Zawodowego zapraszamy do skorzystania z 25% rabatu na nasze czytniki.
Kwi
29
2019
Media 29 Kwietnia 2019, 11:32
Nowelizacja prawa o ruchu drogowym i kodeksu karnego wprowadzająca obowiązek zgłoszenia wymiany drogomierza i sankcje karne za fałszowanie zapisów stanu drogomierza czeka na podpis prezydenta. O ile zmiany w prawie o ruchu drogowym mają zacząć obowiązywać od 1 stycznia 2020 roku o tyle zmiany w kodeksie karnym będą obowiązywać po 14 dniach od opublikowania zmiany do ustawy.
Kwi
25
2019
Media 25 Kwietnia 2019, 08:56
W związku z wątpliwościami dotyczącymi przewozów wyłączonych z zakresie stosowania Rozp. 561/2006, jak również wyłączenia z ustawy o czasie pracy kierowców, należy wskazać, że zgodnie z art. 13 ust. 1 pkt. h ROZPORZĄDZENIE (WE) nr 561/2006 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 15 marca 2006 r. i art. 3 Rozp. 561/2006 spora część przewozów i pojazdów wyłączona jest na podstawie ww. artykułów z obowiązku stosowania zapisów z art. 5-9 Rozporządzenia WE 561/2006, tj. stosowania norm dotyczących czasu jazdy, przerw i odpoczynków.
Kwi
19
2019
Media 19 Kwietnia 2019, 09:18

Radosnych, spokojnych i przepełnionych rodzinnym
ciepłem, miłością i nadzieją
Świąt Wielkanocnych

życzy
zespół Tacholab

Kwi
10
2019
Media 10 Kwietnia 2019, 13:43
W dniu 21 marca 2019 r. Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w sprawie o sygnaturze C-127/17 orzekł, że Polska naruszyła prawo unijne wprowadzając ograniczenia dla swobodnego ruchu pojazdów o maksymalnym nacisku osi napędowej  wynoszącym 11,5 tony.
Mar
26
2019
Media 26 Marca 2019, 11:03
Polska przegrywa w TSUE. Fakty są następujące: w sprawie ruchu ciężarówek z naciskiem osi 11,5 tony polska administracja poniosła porażkę, a skarga okazała się uzasadniona. Jakie to ma znaczenie dla polskich firm transportowych i kierowców?
Mar
12
2019
Media 12 Marca 2019, 09:29
Nierzadko w dyskusjach na temat czasu pracy, jazdy i zmęczenia kierowców porównuje się reakcje kierowców pijanych i zmęczonych. W literaturze opisującej badania prowadzone w tym zakresie wskazuje się, że czas reakcji osoby po około 17 do 20 godzin pracy jest zbliżony do czasu reakcji osoby, która ma ok. 0,5 promila alkoholu we krwi. Natomiast dla osoby po 24-godzinach pracy, przyjmuje się czas reakcji na poziomie osoby z zawartością 1 promila alkoholu we krwi.
Mar
08
2019
Media 08 Marca 2019, 11:30
Podpisy zostały złożone, więc rozpoczyna się nowy rozdział współpracy pomiędzy Państwową Inspekcją Pracy a Inspekcją Transportu Drogowego. W jakim zakresie obie instytucje przewidują współdziałanie? Co to oznacza dla zawodowych kierowców?
Mar
05
2019
Media 05 Marca 2019, 10:24
Przyjmuje się, że czas reakcji osoby po ok. 17-20 h pracy jest porównywalny z czasem reakcji osoby, która ma we krwi ok. 0,5 promila alkoholu. A po 24h pracy, taki jak osoba z 1 promilem.
Przeprowadziliśmy eksperyment czy rzeczywiście można porównać aktywność zmęczonego kierowcy do aktywności kierowcy pod wpływem alkoholu.
Lut
28
2019
Media 28 Lutego 2019, 10:58
W ostatnich paru miesiącach dużo słyszymy o Inspekcji Transportu Drogowego zwłaszcza w aspekcie  protestu inspektorów. Obraz jaki tworzy się z medialnego przekazu jest z jednej strony w wielkim skrócie taki, że inspektorzy transportu drogowego są pomijani przy podwyżkach, pomijani przy zmianie statutu ich pracy na służbę, taką jak policja. Z drugiej strony Główny Inspektorat Transportu Drogowego kreuje ITD jako profesjonalną służbę dbającą o bezpieczny transport, zwłaszcza w okresie ferii czy wakacji.  Problem jednak w tym, że każdy z tych obrazów nie do końca odpowiada rzeczywistości.
12 > >>
Masz pytanie? Zadzwoń do nas:
+48 32 70 70 470 od 7:00 do 16:00
Napisz do nas

Formularz kontaktowy